Milonga con musica en vivo con Sexteto Fantasma – DJ Titta – giovedì 21 novembre 2019

Pubblicato: 8 novembre 2019 in Milonga

ITA/ENG

Care socie, cari soci,
continuano gli appuntamenti con la musica dal vivo al circolo: alla loro quarta tournée europea il Sexteto Fantasma presenterà il suo nuovo album: Noches Milongueras. Un quintetto che conta una chitarra elettrica e una tromba che conferiscono alla formazione una sonorità e un colore molto particolari.
In consolle women power: Teresa Titta Menditto!

Giovedì 21 novembre 2019

Line up:
Pablo Yamil bandoneón
Guido Iacopetti chitarra, coro e direzione
Daniel Mayor tromba
Matias D´Amico contrabbasso
Ezequiel Aguero pianoforte
Rodrigo Perelsztein voce

La partecipazione alle attività è riservata ai soci con tessera Arci in corso di validità.
IMPORTANTE:
Ricordiamo a tutte le persone che non sono mai state socie delle ZOO e che non hanno una tessera ARCI di altro circolo in corso di validità che NON E’ POSSIBILE FARE LA RICHIESTA DI TESSERAMENTO IL GIORNO DELL’EVENTO. Bisogna compilare la richiesta di tesseramento on-line al seguente link https://portale.arci.it/preadesione/zoo/ entro martedì.
Quota sociale Arci anno 2019/20: 10 €

presso il Circolo ZOO, via Fiume 13 – Udine

Info:
circolozoo@gmail.com
+39.348.2348411

Thursday 21 November 2019
form 9.00pm to 1.00am

Milonga with live music with Sexteto Fantasma _ DJ Teresa Titta Menditto

Dear members,
as you know we are live music addicted. This November we host Sexteto Fantasma presenting its new album “Noches Milongueras”. The group is a typical quintet: electric guitar, piano, double bass, trumpet, bandoneón plus singer, with the exception that a trumpet replaces the traditional violin. Such an instrument provides a unique sonority, and is used both for the melodies and to provide color to the rhythmic moments. DJ Teresa Titta Menditto.

This year Sexteto Fantasma is presenting its album with tango classics “Noches Milongueras” containing versions of De Angelis, D’Arienzo, Troilo, Canaro, Tanturi and a tribute to the union of Dizzy Gillespie with Osvaldo Fresedo.

Line up:
Pablo Yamil bandoneón
Guido Iacopetti guitar, chorus and direction
Daniel Mayor trumpet
Matias D´Amico doublebass
Ezequiel Aguero piano
Rodrigo Perelsztein singer

Admission with membership card ARCI 2019/20
Membership fee ARCI 2019/20: 10 €

IMPORTANT ANNOUNCEMENT FOR WOULD-BE MEMBERS:
Please remember that if you wish to participate to our events (and have never done it in the past) and therefore be new members of our association, you’ll need to fill in our on-line application by Tues; then, you’ll be able to pick your membership card up directly at the ZOO.
This is the link:
The renewal procedure for people who are already members of the ZOO doesn’t change: you just show up and renew your membership.

@ Circolo ZOO, via Fiume 13 – Udine

Info: